يك خبر داغ:تعقيب قضايي فيس‌بوك به علت تبعيض نژادپرستانه در زمينه نمايش تبليغات

شرح خبر:

به گزارش فارس به نقل از آرس تكنيكا، اين كاربران مي گويند سياست هاي فيس بوك در اين حوزه با قانون اسكان مصوب سال 1964 دولت آمريكا در تضاد است.

بررسي هاي مستقل موسسه اي به نام ProPublica نشان مي دهد كه فيس بوك برخي كاربران داراي قوميت هاي خاص مانند آفريقايي – آمريكايي يا آسيايي – آمريكايي يا لاتين تبار را از مشاهده تعدادي از تبليغات مسكن خود محروم مي كند.

كارشناسان اين اقدام فيس بوك را در تضاد با آزادي هاي مدني افراد هم مي دانند و معتقدند اين شركت نبايد بر مبناي نژاد، جنسيت، رنگ پوست، مذهب و ديگر عوامل فرد يا افرادي را از مشاهده برخي تبليغات خاص محروم كند يا تنها طيف خاصي از آگهي ها را براي آنها به نمايش بگذارد.

در اين دادخواست از فيس بوك خواسته شده تا اين رويه را متوقف كند و درخواستي براي توقف نمايش تبليغات توسط شركت ياد شده مطرح نگرديده است. مقامات فيس بوك در واكنش اين ادعاها را بي اساس توصيف كرده اند و گفته اند در دادگاه با قدرت از خود دفاع خواهند كرد.


خبر تصادفي:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ايران در رقابتهاي پارالمپيك ريو ر سال 2016 اين بار متاسفانه يكي از كمك داورهاي كشورمان در سانحه رانندگي جان خود را از دست داد. آقاي علي سبكتكتين كمك داور خوب كشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازي دو تيم دست اولي كشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگي شد و جان خود را در اين رقابتها از دست داد. فدراسيون فوتبال و همچنين كميته داوران اين حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوري و همچنين جامعه ورزش اصفهان و نيز خانواده ايشان تسليت عرض نمود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.