اخبار جديد را بخوانيد :بهره‌برداري از آزادراه شيراز ـ اصفهان در سال 1397

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، سعيد محمدزاده عصر امروز در حاشيه بازديد از محور شيراز – اصفهان از بهره‌برداري از آزادراه شيراز – اصفهان در سال 97 خبر داد و گفت: با بهره‌برداري از اين طرح، محور 470 كيلومتري شيراز - اصفهان 224 كيلومتر كاهش مي‌بايد.

وي با اشاره به اينكه مدت طي كردن مسير شيراز - اصفهان با چهارخطه شدن اين محور دو ساعت كاهش مي‌بايد و با اجرايي شدن اين طرح نقطه‌عطفي در اقتصاد استان فارس به وجود مي‌آيد، افزود: براي اجراي اين طرح بيش از يك‌هزار و 200 ميليارد تومان اعتبار پيش‌بيني شده است كه با اختصاص كامل آن تا 22 بهمن‌ماه سال آينده و يا در سال 1397 به پايان مي‌رسد.

معاون وزير راه و شهرسازي خاطرنشان كرد: در اجراي طرح آزادراه شيراز - اصفهان يك‌هزار و 200 دستگاه ماشين‌آلات، 54 كيلومتر مسير روسازي بتن و 156 كيلومتر روسازي آسفالت و نيز 20 پاركينگ برگشت و 19 پاركينگ رفت به كار برده شده است.

استاندار فارس نيز در ادامه اين بازديد اظهار داشت: اين طرح در سال 1388 زير 20 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و با تلاش‌هاي انجام‌شده تا پايان سال جاري اين رقم به 60 درصد افزايش مي‌يابد.

محمدعلي افشاني تصريح كرد: رئيس جمهور در سفر اخير خود به استان فارس خواستار تسريع در به پايان رسيدن اين طرح شد كه با برپايي جلسه‌هاي متعدد 600 ميليارد تومان به اين طرح اختصاص يافت و اگر نياز به بودجه بيشتري باشد اقدام خواهد شد.

در ادامه رئيس كميسيون عمراني مجلس شوراي اسلامي نيز در اين بازديد گفت: هزينه طرح‌هاي عمراني متناسب با وضعيت مالي دولت نيست و بايد به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي شود تا بخش‌هاي خصوصي همكاري داشته باشند.

محمدرضا رضايي بيان داشت: با رايزني‌هاي صورت گرفته با رئيس مجلس شوراي اسلامي و رئيس ديوان محاسبات و بازرسي مقرر شد براي تسريع در عملياتي شدن طرح‌هاي عمراني بخش خصوصي حضور فعال و تعيين‌كننده‌اي داشته باشد.


خبر تصادفي:
ادعاي يك موسسه تحقيقاتي در لس آجلس واقع در كشور آمريكا گوياي اين است كه راننندگان اتومبيلهاي بنز و bmw بيشتر از ساير رانندگان در معرض سرطان چشم قرار دارند. اين موسسه تحقيقات خود را روي 29 اتومبيل و از 15 شركت توليد اتومبيل معتبر دنيا انجام داد و مشخص شد شيشه هاي كناري اتومبيل هاي مذكور نسبت كمتري از اشعه ماوراي بنفش را جذب مي كند. اين در حالي است كه شيشه كناري خودروهاي لكسوس بهترين عملكرد را داشته است. البته ناگفته نماند اين بررسي ها در خودروهاي مدرن و معتبر دنيا انجام شده و در ديگر خودروسازي ها به آن اهميت خاصي داده نمي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.