تيتر خبر جديد ايران: :ورشو تسليم فشارهاي اتحاديه اروپا براي تحميل سهميه مهاجرت نخواهد شد


خبر اختصاصي:
مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران با حضور 16 تيم در حال پيگيري مي باشد. در حالي كه تا پايان هفته ششم رقابتها تيم پرمهره استقلال تهران با مربيگري عليرضا منصوريان موفق به كسب برد نشده است و تنها با 4 امتياز در رده پانزدهم جدول جا خوش كرده است. در آخرين ديدار استقلال به مصاف حريف سرخپوش پايتخت يعني پرسپوليس رفت و اين بازي حساس عليرغم حساسيت بالا بسيار سرد بود و با نتيجه صفر صفر به پايان رسيد. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها بايد به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپوليس نيز بايد در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازي استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادي برگزار مي گردد

خبر اصلي


به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، رهبر حزب حاكم قانون و عدالت لهستان امروز يكشنبه طي اظهاراتي از عدم تسليم ورشو در برابر فشارهاي اتحاديه اروپا براي تحميل سهميه مهاجرت خبر داد.

به گزارش خبرگزاري اسپوتنيك، «ياروسلاو كازينسكي» طي اظهاراتي اعلام كرد: «لهستان در برابر فشارهاي اتحاديه اروپا تسليم نخواهد شد و سهميه‌بندي مهاجران را نخواهد پذيرفت.»
وي افزود: «حزب قانون و عدالت با هرگونه يهودي‌ستيزي و نژادپرستي مخالف است اما با اين وجود بايد درنظر داشت كه هركس كه به كشوري خارجي مي‌‌رود بايد خود را با قوانين آنجا تطبيق دهد و كشور پذيرنده اين حق را دارد كه چنين چيزي را طلب كند اما برخي كشورهاي اروپايي اين قوانين را فراموش كرده اند و موجب بروز مناقشه و درگيري نيز مي‌شوند.»

رهبر حزب حاكم لهستان در ادامه گفت: «لهستان از جانب اتحاديه اروپا كه آن را به فقدان انسجام و همبستگي در اين خصوص متهم مي‌كند، در حال تحمل فشار است اما بايد بگويم كه ورشو تسليم نخواهد شد. در خصوص موضوع مهاجران نيز، اين تصميمي يكجانبه است كه از سوي آنگلا مركل صدراعظم آلمان اتخاذ شده و احتمال آن وجود دارد كه تصميم وي در دعوت از مهاجران براي سفر به اروپا بدون مشورت با شركايش، به نفع اقتصاد آلمان درنظر گرفته شده باشد.»

وي در پايان با اشاره به اقامت بيش از يك ميليون مهاجر اوكرايني در لهستان تأكيد كرد كه اين كشور سهميه‌بندي اجباري مهاجران را قبول نخواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.