خبر جديد منتشر شد:داعش به عناصر خود دستور عقب‌نشيني به مركز موصل را صادر كرد

شرح خبر:

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، فرماندهي اتاق عمليات «قادمون يا نينوي» (نينوي ما داريم مياييم) از پيشروي نيروهاي عراقي به سمت مركز شهر موصل خبر داد.

به نوشته خبرگزاري «المعلومه» عراق، «نجم الجبوري» فرمانده اين عمليات روز شنبه (امروز) اعلام كرد كه نيروهاي ارتش عراق و نهاد مبارزه با تروريسم به شكل قابل توجه و سريع در حال پيشروي در ناحيه‌ها و شهرستان‌هاي شرقي و شمالي شهر موصل هستند.

جبوري با موفقيت آميز خواندن اين عمليات، تصريح كرد كه با وجود اينكه نيروهاي عراقي اقدام به تأمين امنيت بيشتر خانواده‌ها كرده و درگيري‌هاي را از مناطق آن‌ها دور كرده‌اند، ولي اين خانواده‌ها به دلايل امنيتي همچنان در داخل خانه‌هايشان محاصره هستند.

اين فرمانده عراق افزود، داعش از ترس رويارويي با نيروهاي امنيتي اين كشور، به عناصر تروريستي خود دستور عقب‌نشيني به مركز شهر موصل را صادر كرده است.

نيروهاي عراق و نهاد مبارزه با تروريسم امروز توانستند دو محله موصل به نام‌هاي «الاوربجيه» و «القادسيه دوم» را به تصرف خود درآورند.

عمليات "قادمون يا نينوي" از بامداد روز دوشنبه (26 شهريور ماه) به فرمان حيدر العبادي، نخست وزير و فرمانده كل نيروهاي مسلح عراق شروع شده است.


خبر تصادفي:
قطعا سياست خارجي ايران در مباحثي از جمله هسته اي بسيار حساس است و دقت دارد تا تحريم هاي شديد اقتصادي را از روي كشور بردارد.تحريم هايي كه ظالمانه بر عليه ايران اعمال شده و باعث شده ايران در از نظر اقتصادي با مشكلات زيادي مواجه شود كه هر كدام از اين مشكلات ضربه هاي زيادي به روند پيشرفت ايران زده است.دولت روحاني و جناب دكتر ضريف،وزير امور خارجه ايران توافقاتي مفيد براي برداشتن تحريم هاي اقتصادي انجام داده ايند كه اين توافقات در راستاي برداشتن تحريم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادي قبلي ايران است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.