فركي: اولتيماتومي در كار نيست/ از نتايجمان رضايت نداريم:فركي: اولتيماتومي در كار نيست/ از نتايجمان رضايت نداريم

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، حسين فركي در نشست خبري پيش از بازي استقلال و سايپا اظهار داشت: با عرض تسليت ايام سوگواري، ما فردا با يكي از از تيم هاي بزرگ و با سابقه بازي داريم. شرايط هر دو تيم به گونه ايست كه رضايت نداريم.

فركي افزود: هفته گذشته دوباره بازي‌ها از سر گرفته شد. ما هم برنامه درستي در تعطيلات داشتيم و بازي‌هاي آماده‌سازي خوبي انجام داديم. مقابل تراكتورسازي بازي قابل قبولي انجام داديم اما نتوانسيم سه امتياز را بگيريم كه بخش عمده اين مسئله مربوط به بي‌دقتي و بدشانسي بود. با اين حال بازي خوب ما نويد روزهاي خوبي را در آينده مي‌دهد. ما مي‌خواهيم بعد از بازي با استقلال مقابل سپاهان بازي كنيم و سپس هم در جام حذفي بازي داريم. به لحاظ كيفيت بازي‌هاي خوبي انجام داديم اما در جمع‌آوري امتيازات بايد بهتر عمل كنيم. استقلال هم شروع خوبي در ليگ نداشته اما دو هفته است كه اين تيم پيروز از ميدان خارج مي‌شود. اميدوارم فردا ديدار خوبي را شاهد باشيم و بتوانيم سه امتياز را بگيريم.

سرمربي سايپا در مورد شايعه اولتيماتوم باشگاه به او گفت: چنين چيزي مطرح نشده است. تأسف مي‌خورم كه گاهي اوقات اين سوالات در زمان‌هايي مطرح مي‌شود كه انتظار مي‌رود كارمان را با منطق انجام دهيم. آيا درست است مديري كه هشت هفته سر كار آمده با يك باخت بركنار شود يا سرمربي؟ اين مسائلي كه مي‌گوييد بيشتر جنبه رسانه‌اي دارد. من براي رسانه‌ها احترام قائل هستم. اميدوارم فضا را براي تيم‌ها،‌مربيان و بازيكنان آرام كنند و چنين مسائلي مطرح نشود.

فركي تصريح كرد: درويش مديرعامل باشگاه يك هفته در سفر كربلا بوده و اصلا مسئله‌ اولتيماتومي در كار نيست. ايشان هميشه به من لطف داشته اند و من را حمايت كرده‌اند.بيان اين مسائل فضا را تحت تأثير قرار مي‌دهد و اين مسائل براي فوتبال خوب نيست.

فركي با اشاره به بركناري‌اش از سپاهان گفت: گاهي اوقات تغيير سرمربي نتيجه عكس مي‌دهد. جريان من در سپاهان را يادتان هست. بيان چنين شايعاتي و دامن زدن به آنها مناسب نيست.بايد به جاي شايعه‌ها و اما و اگرها بيشتر به واقعيات نگاه كرد تا امروز اولتيماتومي به من داده نشده است.

وي تصريح كرد: من مربي هستم كه برايم فرقي نمي‌كند كه باشم يا نباشم. وقتي مربي تيمي نيستم به ورزشگاه نمي‌روم تا فوتبال تماشا كنم. دوست دارم هميشه با اقتدار كار كنم و براي كار به دنبالم بيايند نه اينكه من به دنبال كار بروم. اكنون تفاوت تيم سايپا در جدول با تيم چهارم جدول فقط سه امتياز است. بنابراين بيان اين صحبت‌ها را نمي‌فهمم و نمي‌دانم چرا عنوان مي‌شود. آن هم در اين ليگ برتر امسال كه بعد از هر سه بازي يك ماه مسابقات تعطيل مي‌شود. مربي چه بايد بكند؟ از مربي حمايت كنيد. من براي خودم در فوتبال كيسه ندوخته‌ام و با واقعيت‌ها كار مي‌كنم و روند اصولي آن را دنبال مي‌كنم.

وي در مورد استعفاي وزير ورزش گفت: نظر خاصي ندارم و به ايشان خسته‌نباشي مي‌گويد. ايشان براي كمك به فوتبال و ورزش آمده بودند و اين مسائل فقط در ورزش نيست در همه جا رخ مي‌دهد.


خبر تصادفي:
قوي ترين وب سايت خبري كه در آن تمامي ضمينه ها براي خبر رساني وجود دارد و ميتوانيد به هر زمينه اي كه علاقه داريد خبر هاي مربوط به آن را بخوانيد.دقت داشته باشيد تمامي اخبار جديد و به روز بوده و خبرنگاران ما روزانه به دنبال جمع آوري انواع اخبار از سراسر ايران هستند.خبر هاي كاملا دقيق هستند و از انتشار اخبار دروغ و شايعات خود داري ميكنيم.سايت ما را دنبال كنيد و با اطمينان خاطر خبر هاي روز ايران و جهان را از اينجا بخوانيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.