خبر داغ و جديد را بخوانيد:انقلاب اسلامي اجازه نداد رژيم صهيونيستي گسترش پيدا كند/مدافعين حرم تا تحقق اهداف، دفاع مسلحانه را ادامه مي‌دهند

شرح خبر:
به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاري فارس، سرلشكر محمد علي (عزيز) جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران امروز در مراسم بزرگداشت شهداي مدافع حرم حضور يافت و دقايقي به سخنراني پيرامون اين شهداي عزيز پرداخت.

وي در شروع صحبت ضمن تسليت به مناسبت ايام عزا داري امام حسين(ع) گفت: ياد شهيدان انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و همه آنها كه در جبهه‌هاي مختلف استقامت و پايداري در دفاع از انقلاب اسلامي چه در داخل كشور و چه در خارج جان خود را تقديم اسلام و انقلاب اسلامي كرده‌اند گرامي است.

فرمانده كل سپاه پاسداران افزود: جمله‌اي كه مقام معظم رهبري درباره شهداي مدافع حرم فرمودند به درستي صدق مي‌كند. اين شهدا انسان هايي متفاوت هستند و در زمان حيات خودشان اولياي الهي محسوب مي شوند.

وي اظهار داشت: بنده به شما خانواده‌هاي مدافع حرم فاتحين تهران تبريك مي گويم به خاطر توفيق الهي كه شامل حال خانواده شما شده خودتان نيز جزو اولياي الهي محسوب مي شويد.

فرمانده كل سپاه پاسداران ادامه داد: جمع شدن صفاتي همچون بصيرت عميق ديني و انقلابي و شجاعت فردي باعث مي‌شود جواني مدافع حرم شود و جان خود را در دفاع از حريم ولايت و انقلاب اسلامي فدا كند.

وي افزود: فاتحين كساني هستند كه با كمترين توقع و سرمايه‌گذاري جاني آمادگي خود را همه‌ جانبه اعلام كردند و سال‌هاست كه آمادگي خود را حفظ كرده‌اند. آنها به حدي رسيده‌اند كه در دفاع از حريم ولايت آماده جانبازي و جهاد هستند.

سرلشكر جعفري گفت: به همسران و فرزندان اين شهداي عزيز به خاطر همسران و والديني كه دارند تبريك عرض مي كنم.

وي به ديگر مدافعين حرم، گفت: بايد گسترش اين جبهه را از تكاليف خود بدانيم و براي تحقق اهداف انقلاب كه همان دفاع مسلحانه است و شما در آن مسير قرار گرفته‌ايد راه را ادامه دهيد.

فرمانده كل سپاه پاسداران بيان داشت: دفاع مسلحانه از انقلاب اسلامي در خارج از مرزهاي ايران توفيق بسيار بزرگ و الهي است كه نصيب هر فردي نمي‌شود.

وي ادامه داد: در تهران بناي خوبي با ايجاد گردان فاتحين براي گسترش اين جبهه ايجاد شد كه در كل كشور نيز در حال گسترش آن هستيم و در گزارشي كه به مقام معظم رهبري از اين ماموريت خطيري كه فاتحين ارائه كردند، دادم نكته‌اي كه به آن اشاره كردم اين بود كه يگان فاتحين افتخارش اين است كه هر تلاش و امكاناتش داوطلبانه است و اين چيز گم شده‌اي است كه در دفاع مقدس هم نداشتيم.

سرلشكر جعفري با اشاره به اينكه يك جواني از وقت و سرمايه‌اش بدون اينكه توقعي داشته باشد مي گذرد و آماده چنين ماموريتي مي شود، توفيق بزرگي است كه در دفاع مقدس هم نداشتيم گفت: حوادث گسترده در منطقه نشان دهنده آن است كه اگر دفاع مقدس نبود امروز شاهد وضعي ديگري در منطقه غرب آسيا بوديم و امروز شايد اسرائيل چند برابر مساحت كوچكش گسترش يافته بود كه انقلاب اسلامي و مقاومت اسلامي نگذاشت اين كار انجام شود.

وي افزود: با مروري بر سياست‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي در راس آنها آمريكا و رژيم‌صهيونيستي به خوبي مشخص مي‌شود تمامي برنامه‌هاي آنها با شكست مواجه شده و به ضرر خودشان تبديل شده است.

فرمانده كل سپاه پاسداران در پايان اظهار داشت: وضعيت ايران اسلامي امروز به گونه‌اي است كه حتي كشورهاي ديگر براي تعيين سرنوشت كشورهاي منطقه از جمله سوريه اقرار مي‌كنند كه بايد با ايران مذاكره كنند. و اين توانمندي ايران همگي مديون خون شهدا و آمادگي‌هايي است كه شما و شهدايتان ايجاد كرده‌ايد.


خبر تصادفي:
هواي آلوده تهران هميشه يكي از اصلي ترين موضوعات براي انتقاد بوده است.جمعيت تهران بسيار زياد شده و روز به روز نيز زياد تر ميشود.اين امر باعث شده كه نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر كنترل كرد و ترافيك شديد همراه با آلودگي زياد در شهر بوجود بيايد.كنترل اين مشكل سال هاست مه مورد بررسي قرار دارد اما نتيجه اي حاصل نشده و تهران همچنان يكي از شلوغ ترين و مثيف ترين شهر هاي دنيا است كه براي تنفس در اين شهر مشكلات زيادي وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.