تيتر خبر جديد:اعلام آمادگي مسؤولان شهري قزوين در راه‌اندازي كلينيك حقوق شهروندي

شرح خبر:
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، فرج‌الله فصيحي‌رامندي در جلسه شوراي اسلامي شهر قزوين كه امشب در تالار اجتماعات اين شورا برگزار شد، با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت شهيد محمدحسين فهميده اظهار داشت: اين شهيد بزرگوار الگوي صبر و پايداري براي قشرهاي مختلف مردم به ويژه دانش‌آموزان هستند.

وي افزود: ياد و خاطره تمام شهداي انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامي مي‌داريم و بايد همه تلاش كنند به وصيت‌نامه‌هاي آن‌ها عمل كرده و پيام‌هاي آن‌ها را چراغ راه خود قرار دهند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به همكاري شوراي اسلامي اين شهر و شهرداري قزوين با دستگاه‌هاي اجرايي بيان كرد: اين همكاري در زمينه‌هاي مختلف به منظور رفع مشكلات شهروندان قزويني بوده است.

فصيحي‌رامندي با اشاره به تفاهم‌نامه شوراي شهر و شهرداري در راه‌اندازي كلينيك حقوق شهروندي مطرح كرد: با ايجاد اين كلينيك مي‌توان به اهداف مورد نظر در قانون پي برد.

اين مسؤول اضافه كرد: مسؤولان مجموعه مديريت شهري در راه‌اندازي كلينيك حقوق شهروندي با هدف كاهش پرونده‌هاي قضايي در مراجع مختلف، معضلات و ناهنجاري‌هاي اجتماعي تلاش و اعلام آمادگي كرده و از اجراي اين طرح حمايت مي‌كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به اينكه در گذشته دشمنان و سران كشورهاي استكبار جهاني انرژي هسته‌اي را بهانه مي‌كردند، گفت: اكنون آن‌ها موضوع ديگر را به نام حقوق بشر بهانه قرار داده‌اند.

فصيحي‌رامندي عنوان كرد: با اجراي برنامه‌هاي حقوق شهروندي مي‌توان در سطح كشور، حتي منطقه و بين‌المللي نشان داد كه ايران مدافع حقوق بشر است.

وي يادآور شد: شوراي اسلامي شهر قزوين و شهرداري اين شهر در انعقاد تفاهم‌نامه ايجاد كلينيك‌هاي حقوق شهروندي، هيچ تعهد مالي و نيروي انساني ندارد مگر اينكه در مذاكره‌هاي بعدي ضرورت‌هايي ايجاد شود كه نياز به عقد قرارداد داشته باشيم.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خاطرنشان كرد: اين تفاهم‌نامه در راستاي همكاري شوراها با ساير دستگاه‌هاي اجرايي در زمينه‌هاي مختلف است و تعهدي ايجاد نمي‌كند، چنانچه تعهدات مالي و ساير تعهدها باشد طي قرارداد في‌مابين اعلام مي‌شود.


خبر تصادفي:
خبر هاي بروز دنيا براي تمامي سنين در اين سايت موجود است.شما بازديدكنندگان محترم ميتوانيد روزانه خبر هاي زياد و مهم را در اين سايت بخوانيد و از اخبار روز دنيا با خبر شويد.كافي است فقط در اين وب سايت گردش كنيد و در تمامي موارد اين وب سايت جستجوي لازم را انجام دهيد.خبر هاي سياسي در اين سايت شامل خبر هاي دولت يازدهم و عملكرد آن ها در اين دوره است كه بايد بررسي هاي دقيقي در اين زمينه انجام شود.عملكرد اين دولت مثبت بوده و در بخش برجام كار هاي زيادي انجام شده كه شايسته تقدير و تشكر است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.