خبر جديد از دنيا:تيم ملي ۴ بازيكن خود را براي ديدار با سوريه از دست داد/ تشديد نگراني‌هاي كي‌روش

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ملي فوتبال ايران 25 آبان ماه سال جاري از هفته پنجم مقدماتي جام جهاني در پاروي مالزي به مصاف تيم ملي سوريه خواهد رفت.

بر همين اساس و طبق آخرين اخبار از اردوي تيم ملي، اين تيم براي ديدار با سوريه 4 بازيكن خود را نخواهد داشت.

عليرضا بيرانوند، وحيد اميري، ميلاد محمدي و پژمان منتظري 4 بازيكني هستند كه به خاطر مصدوميت در ديدار بعدي تيم ملي مقابل سوريه غايب خواهند بود. البته وضعيت منتظري نسبت به ساير بازيكنان بهتر است با اين حال كي‌روش ريسك حضور اين بازيكن در ديدار سنگين ايران مقابل سوريه را هيچگاه نخواهد پذيرفت.

از سوي ديگر در تركيب تيم ملي 5 بازيكن يك اخطاره حضور دارند. در ديدار اول تيم ملي مقابل قطر منتظري، دژاگه و رضاييان از داور بازي كارت زرد دريافت كردند و در ديدار دوم تيم ملي مقابل چين نيز اميري اخطار گرفت. ديدار مقابل ازبكستان نيز هيچ اخطاري را براي ملي پوشان ايران به همراه نداشت و در ديدار با كره‌جنوبي فقط آزمون از داور اخطار گرفت.

البته منتظري و اميري مصدوم و غايب هستند اما 3 بازيكن ديگر در صورتي كه در ديدار با سوريه يك كارت زرد ديگر دريافت كنند، ديدار بعدي تيم ملي با قطر را از دست خواهند داد.


خبر تصادفي:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ايران در رقابتهاي پارالمپيك ريو ر سال 2016 اين بار متاسفانه يكي از كمك داورهاي كشورمان در سانحه رانندگي جان خود را از دست داد. آقاي علي سبكتكتين كمك داور خوب كشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازي دو تيم دست اولي كشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگي شد و جان خود را در اين رقابتها از دست داد. فدراسيون فوتبال و همچنين كميته داوران اين حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوري و همچنين جامعه ورزش اصفهان و نيز خانواده ايشان تسليت عرض نمود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.