خبر داغ:صديقه دريايي نخستين طلايي ايران

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس، رقابت هاي جام جهاني ساندا از جمعه به ميزباني شهر "شين" كشور چين آغاز و سه روز به طول مي انجامد.

مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرماني جهان كه در اندونزي برگزار شد، مجوز حضور در جام جهاني ساندا را دارند.

تيم ايران نيز با 7 سانداكار (4 نفر در مردان و 3 نفر در زنان) راهي اين رويداد شده است.

هدايت سانداكاران مرد ايران در جام جهاني چين بر عهده حسين اوجاقي خواهد بود و معصومه قديري نيز هدايت سانداكاران زن ايران را عهده دار است.

امروز (شنبه) و در رقابت هاي نوبت صبح، در وزن منهاي 60 كيلوگرم سانداي بانوان صديقه دريايي كه موفق شد در نخستين مبارزه خود برابر حريفي از هنگ كنگ به برتري دست يابد، براي كسب مدال طلا با ترانگ تي نگوين نايب قهرمان جهان از ويتنام رقابت كرد.

دريايي در دو راند متوالي با ارائه مبارزه اي حساب شده به برتري دست يافت تا مدال طلا را از آن خود كند.

پيش از اين نيز امير فضلي نماينده وزن منهاي 85 كيلوگرم ايران در نخستين ديدار خود با ژاوير فوپا پوكام از فرانسه روبرو شد و در دو راند متوالي به برتري دست يافت.

از دقايقي ديگر و در وزن منهاي 70 كيلوگرم مريم هاشمي قهرمان جهان به مصاف لاريا كيپولا رقيب ايتاليايي خود خواهد رفت.

در رقابت هاي نوبت عصر و در وزن منهاي 65 كيلوگرم شهربانو منصوريان كه افتخارات زيادي را در سال هاي اخير كسب كرده است با كريستانا موروزوا از روسيه روبرو مي شود.

همچنين حميدرضا قلي پور قهرمان بلامنازع سال هاي اخير جهان در وزن منهاي 90 كيلوگرم با ايليا وارچينا از بلاروس مبارزه دارد.


خبر تصادفي:
با شروع مهر دانشگاه ها و مدارس كشور باز شده و دوباره اين مكان ها دانش آموزان و دانشجويان زيادي رفت آمد ميكنند و به كسب علم و دانش ميپردازند.تعداد زياد دانشكاه هاي كشور باعث شده كه انگيزه براي ادامه تحصيل دانشجويان بسيار كم شود و اين نا اميدي از آينده شغلي ميل و رغبت دانشجويان را از بين برده است.از طرفي كمبود امكانات در بسياري از دانشگاه هاي كشور به چشم ميخورد.امكانات مدارس كشور نيز بسيار كم است و بايد با نگراني زياد به اين وضعيت بد كشور رسيدگي شود تا باعث كاهش دانشجو محصل در سال هاي بعد نشود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.