اخبار جديد را بخوانيد: :وزير خارجه آمريكا در لندن، خواستار آتش‌بس فوري جنگ در يمن شد


خبر اختصاصي:
ادعاي يك موسسه تحقيقاتي در لس آجلس واقع در كشور آمريكا گوياي اين است كه راننندگان اتومبيلهاي بنز و bmw بيشتر از ساير رانندگان در معرض سرطان چشم قرار دارند. اين موسسه تحقيقات خود را روي 29 اتومبيل و از 15 شركت توليد اتومبيل معتبر دنيا انجام داد و مشخص شد شيشه هاي كناري اتومبيل هاي مذكور نسبت كمتري از اشعه ماوراي بنفش را جذب مي كند. اين در حالي است كه شيشه كناري خودروهاي لكسوس بهترين عملكرد را داشته است. البته ناگفته نماند اين بررسي ها در خودروهاي مدرن و معتبر دنيا انجام شده و در ديگر خودروسازي ها به آن اهميت خاصي داده نمي شود


خبر اصلي


به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، وزير خارجه آمريكا كه در لندن به سر مي‌برد، طي اظهاراتي بر لزوم «آتش بس فوري جنگ در يمن» تاكيد كرده است.

جان كري امروز يكشنبه پس از پايان نشست روز گذشته وزراي خارجه چندين كشور درباره بحران سوريه، به لندن سفر كرده و با همتاي انگليسي خود ديدار و گفتگو كرده است.

وزير خارجه آمريكا در لندن ضمن ديدار با بوريس جانسون، با نماينده ويژه سازمان ملل درباره يمن هم ديدار كرد.

به گزارش سخنگوي وزارت خارجه آمريكا، در ديدار سه جانبه كري، جانسون و اسماعيل ولد الشيخ، وزير خارجه دولت باراك اوباما، خواستار آتش‌بس فوري درگيري‌ها در يمن شد.

جان كري كه كشورش به همراه انگليس، از حاميان اصلي عربستان سعودي در حملات نظامي به يمني‌ها بوده‌، در لندن خطاب به طرف‌هاي درگير در يمن گفته است: «اكنون زمان حركت به سمت ميز مذاكره است».

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.