خبر داغ و جديد را بخوانيد:افتخاري: قرارداد پروپيچ با استقلال تركمنچاي است/قراردادها در حالت كلي خارج از اشكال نيست

شرح خبر:

سيدرضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال تهران با حضور در غرفه خبرگزاري فارس، در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها در مورد شرايط اين تيم به خبرنگار فارس اظهار داشت: خوشبختانه از زماني كه من آمده‌ام تيم آرامشي پيدا كرده است و اجازه نداديم مشكلي پيش بيايد. حمايت خوبي از منصوريان و كادر فني تيم انجام داده‌ايم و ‌آنها هم بدون دغدغه كار خود را دنبال مي‌كنند. روز اول هم گفتم من از منصوريان حمايت مي‌كنم به جهت اينكه به وي اعتقاد دارم و معتقدم بايد به او فرصت داده شود تا بتواند توانايي خود را به نمايش بگذارد.

وي ادامه داد: از فرصتي كه به منصوريان داديم وي به خوبي استفاده كرده و خوشبختانه از زماني كه ما آمده‌ايم تيم شكستي را تجربه نكرده است و نتايج خوبي حاصل شده است. توقع از استقلال فراتر از اين است و همه مي‌خواهند كه استقلال بهتر از اين باشد كه البته من هم به اين موضوع اعتقاد دارم بنابراين تمام تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا اين شرايط براي استقلال به وجود آيد.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران خاطرنشان كرد: ما يك برنامه كوتاه‌مدت و يك برنامه بلندمدت داريم. در برنامه كوتاه‌مدت خود مي‌خواهيم كه تيم نتايج قابل قبولي بگيرد و دل هوادارانش را شاد كند كه خوشبختانه محقق شده است. برنامه بلندمدت من هم برنامه‌هاي اجرايي است. اواخر مديريت گودرزي در وزارت ورزش با وي صحبت كردم و طرح‌هاي خودم را به او ارائه كردم اما اين برنامه‌ها مصادف شد با رفتن گودرزي از وزارت ورزش حالا هم كه سلطاني‌فر روي كار آمده است دنبال فرصتي هستم تا صحبت‌هايم را با او انجام دهم. از زماني كه سلطاني‌فر برنامه‌ها را تاييد كند كارم را آغاز خواهم كرد. باشگاه نياز به اين دارد تا ثباتي ايجاد شود. زيرساخت‌ها درست شود، تكليف بدهي‌ها روشن شود. همچنين براي پيشكسوتان و رده‌هاي پايه هم برنامه‌هايي داريم كه اينها از برنامه‌هاي بلندمدت ما است. مطمئن هستم كه با اجراي اين برنامه‌ها اگر قسمت شد و ما بوديم و سلطاني‌فر هم برنامه‌هاي ما را تاييد كرد كارها به سود استقلال تمام خواهد شد.

وي با اشاره به شرايط مالي باشگاه استقلال و اينكه گفته مي‌شود برخي بازيكنان جوان هنوز پول خود را از باشگاه نگرفتند، ادامه داد: ما به همه به نسبت پرداخت‌هايي داشته‌ايم در مرحله اول 30 درصد، در مرحله دوم 10 درصد همچنين در مرحله دوم 30 درصد به كادر فني پرداخت شد در مرحله سوم كه ديروز بود هم بازيكنان و هم كادر فني 10 درصد كامل دريافت كردند.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص شكايت ساموئل از استقلال تصريح كرد: سه بازيكن خارجي استقلال در فيفا پرونده دارند. كميته حل اختلاف در حال رسيدگي به اين پرونده‌ها است. البته وكيل ما هم در حال دفاع از شرايط باشگاه است و نتايج خوبي هم گرفته است. قرار شد از مطالباتي كه باشگاه استقلال از فيفا دارد رقمي حدود 300 هزار دلار از طريق فيفا به بازيكنان پرداخت شود. تنها يك بازيكن به نام پروپيچ باقي مي‌ماند كه رقم بالايي هم دارد. البته قرارداد اين بازيكن خالي از اشكال نبوده و به نوعي مي‌توان گفت كه قرارداد تركمنچاي با اين بازيكن به امضا رسيده است. اين موضوع را هم از طريق وكيل خود پيگيري خواهيم كرد كه فكر مي‌كنم نه تنها مبلغي به وي تعلق نگيرد بلكه خسارت هم بايد پرداخت كند. از اين جهت پيشرفت خوبي داشتيم و هيچ گونه نگراني نداريم و تنها دغدغه ما بدهي بازيكنان و مربيان است كه باشگاه با شرايط فعلي قادر به پرداخت آن نيست كه از زمان فتح‌الله‌زاده تا الان باقي مانده است. در اين خصوص بايد يك تصميم دولتي و حكومتي بگيريم كه اقدامات اوليه انجام شده و پس از صحبت با سلطاني‌فر تصميم‌گيري خواهيم كرد.

افتخاري در خصوص وجود بندي در قرارداد بازيكنان كه منجر به مشكل بين باشگاه با بازيكنان شده است، تصريح كرد: قراردادها در حالت كلي خالي از اشكال نيست. من نمي‌خواهم به گذشته برگردم اما در قراردادهاي جديد بدون تاييد هيات‌مديره هيچ قراردادي را من امضا نمي‌كنم. خودم قرارداد را مطالعه مي‌كنم و اينقدر تجربه دارم كه اجازه ندهم سرمان كلاه برود. در قراردادها دقت كافي خواهيم داشت و تمام تلاشمان اين است كه اجازه ندهيم حق و حقوق باشگاه پايمال شود. متقابلا دوست نداريم كه اين شرايط براي بازيكنان و مربيان هم به وجود بيايد. طبق قرارداد رفتار مي‌‌كنيم و تلاش مي‌كنيم كه حداقل امسال باشگاه بدهي نداشته باشد كه به سال‌هاي گذشته اضافه شود. تلاش مي‌كنيم وضعيت موجود را حفظ كرده و برخي از بدهي‌ها را هم پرداخت كنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينكه چرا هيچ كدام از بازيكنان اين تيم در مراسم هفتمين روز درگذشت مرحوم منصور پورحيدري حضور پيدا نكردند، گفت: مراسم هفتم به صورت رسمي برگزار نشده است. در شرايط كنوني برگزاري مراسم هفتم منسوخ شده است و معمولا تمام مراسمات در روز ختم برگزار مي‌شود. منصوريان هم از بازيكنان خواسته بود تا در تمام مراسماتي كه به صورت رسمي برگزار مي‌شود حضور پيدا كنند. معمولا در شب هفت خانواده مرحوم براي اداي احترام مراسمي را برگزار مي‌كنند كه البته عمومي هم نيست. حتي ما از آنها سوال هم كرديم كه گفتند مراسمي براي شب هفتم نداريم. در مراسم ختم پذيرايي مرسومي كه در مراسم هفتم انجام مي‌شود را ما انجام داديم چراكه مي‌دانستيم قرار نيست در روز هفتم مراسمي برگزار شود. فكر مي‌كنم امشب هم خانواده مرحوم پورحيدري مراسمي داشته باشند كه غير رسمي است البته قطعا افرادي از طرف باشگاه در اين مراسم حضور پيدا خواهند كرد.

وي در خصوص احتمال بازگشت سجاد شهباززاده به تيم استقلال اظهار داشت: ما دنبال اين موضوع هستيم اما تاكنون نه خودش با من صحبت كرده و درخواستي داده است. من تنها او را در مراسم ختم مرحوم پورحيدري ديدم و با وي سلام و احوالپرسي كردم. پس از آن هم نه خودش با من حرف زده و نه نماينده‌اش با من تماسي داشته است. با اين حساب فعلا وضعيت وي مشخص نيست. ظاهرا هنوز در تيم كنوني‌اش مشكلاتي دارد و به قول معروف پايش گير است.

به گزارش فارس، افتخاري در مورد اظهاراتش در جمع تعدادي از هواداران مبني براينكه شكست 6 بر صفر استقلال برابر پرسپوليس در سال 52 در زمان مديريتش به سود استقلال جبران خواهد شد، عنوان كرد: اين صحبت‌ها كري‌خواني‌هاي كوچه بازاري است. يكي از هواداران صحبتي را مطرح كرد و من هم جوابش را اين گونه دادم.


خبر تصادفي:
هواي آلوده تهران هميشه يكي از اصلي ترين موضوعات براي انتقاد بوده است.جمعيت تهران بسيار زياد شده و روز به روز نيز زياد تر ميشود.اين امر باعث شده كه نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر كنترل كرد و ترافيك شديد همراه با آلودگي زياد در شهر بوجود بيايد.كنترل اين مشكل سال هاست مه مورد بررسي قرار دارد اما نتيجه اي حاصل نشده و تهران همچنان يكي از شلوغ ترين و مثيف ترين شهر هاي دنيا است كه براي تنفس در اين شهر مشكلات زيادي وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.